سرپرست بهزیستی خوزستان گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز، طرح پویش عیدانه به منظور جلب و جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی برای جامعه هدف تحت پوشش سازمان، از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در دست اقدام است.

مهران کریمیان گفت: مددجویان ما با مشکلات زیادی روبه رو هستند و متاسفانه اعتبارات سازمان پاسخگوی نیازی‌های ایشان نیست و باید از مشارکت خیرین در این زمینه کمک گرفت.

سرپرست بهزیستی خوزستان می گوید: اولویت ما در طرح عیدانه بهزیستی جمع آوری و توزیع سبد‌های معیشتی برای خانوار‌های تحت پوشش است.

گفت: شماره حساب بانک ملی ۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹، شماره شبای حساب بانکی، IR۰۹۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ شناسه واریز  ۳۶۸۰۳۴۵۵۷۱۳۱۵۵۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲ و سامانه کمک از طریق موبایل  #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* از جمله  راه‌های کمک رسانی نقدی و همچنین شیرخوارگاه بهزیستی خوزستان واقع در اهواز، سپیدار، بلوارفنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی جهت دریافت  کمک‌های غیر نقدی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی هستند.

 هم استانی‌های عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۶۱۳۳۷۶۸۲۴۲ و ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴ و ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ ویا شماره موبایل ۰۹۱۶۸۶۹۳۶۳۰  مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.